En bra dag
Försilvrad mistel från Rosendahl. Idag har jag fått två bra överraskningar Den första var hos Ford där vi skulle köpa servoolja och fylla på. Dock slapp vi köpa en flaska utan fick ta från en öppen flaska de hade. Dessutom fick vi lite hjälp och råd av en mekaniker.Den andra var att man som medlem på Ica den här veckan kan köpa en påse saffran för 10 kronor. Nu har vi köpt på oss två påsar och ska äntligen baka lussebullar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar