onsdag, december 08, 2010
Black & white
Acne har fått in en ny svart kavaj. Jag gillar. Men jag är fortfarande helt hooked på den här vita kortare jackan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar