torsdag, december 09, 2010
Torsdag
Idag ska jag på ett personalmöte. Typiskt att det är på min lediga dag men det är inget att göra åt det.
Efter ska jag göra ett ärende i Danmark och jag hade velat köra ut till Väla men det får vänta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar