tisdag, januari 18, 2011

Dress


Gillar verkligen den här modellen. Och färgerna Pale pink och Mink. Från Asos.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga klänningar du har valt ut.

    Svar:
    Det är ju ett tag kvar till sommaren 2012 :) Håller tummarna att det blir bröllop för er då!

    SvaraRadera