tisdag, januari 18, 2011
Feminint
(Lisbeth Dahl)
En sådan här fin och väldigt feminin hörna hade jag velat ha i badrummet. Det kommer inte att hända just nu. Först måste jag ha ett större badrum och gärna två. Blir galen ibland över att bara ha ett.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar