måndag, januari 03, 2011
Minimalism
Jag har, som många andra, också fastnat för det minimalistiska modet. Enkla linjer, rena silhuetter, sparsmakat och neutral färgskala. Så vill jag se ut i vår.
Celine fångar precis den känslan i sina väskor. Den bruna och den beige är to die for.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar