tisdag, januari 04, 2011
Tristess
Idag händer det verkligen ingenting. Vi har gjort ett ärende under förmiddagen men nu sitter vi bara i soffan.
Skönt att vara ledig men jag vill ha något att göra. Hoppas de ringer om vårt soffbord i dagarna. Längtar efter att få det på plats.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar