söndag, januari 30, 2011
Sleeping
Just nu är jag supertrött. Borde inte vara så trött även om jag har jobbat extra idag.
Måste tvätta nu men först ska vi äta middag. Solsidan vill jag se och så Big love på Svt 22.30. Sen sova, fem kvartar i timmen och så jobba imorgon igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar