tisdag, februari 01, 2011
Vila
(Bilder Nelly)
Jag har ju sagt att jag vill ha en ljus spetsklänning till sommaren. Men den här tunikan från Vila hade fungerat lika bra. Ljuvlig.
Byxorna tycker jag också är snygga. Gillar modellen väldigt mycket. Bägge plaggen finns hos Nelly.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar