lördag, april 16, 2011
Ljus och fluffig
(Bild Nelly)
Jag tycker den här Malene Birger-klänningen är så ljuvlig. Fin och fluffig. Men eftersom man inte kan ha bh under så är det inget för mig. Tyvärr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar