söndag, april 17, 2011
Vita ska de va
(Bilder Sofis snapshots)
Det är sedan jag såg Sofi Fahrman i dessa vita spetsshorts som jag själv ville ha ett par. De från H&M blev jag galet nöjd med. De har en snygg lite pösig passform och den perfekta längden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar