måndag, maj 23, 2011
At the MET
(Bild Chic)
Det var ett par veckor sen nu men jag tycker Miranda Kerr var så snygg i sin Marchesa på Metgalan i början av Maj. Sen så blir det ju inte sämre av att ha Orlando Bloom vid sin sida (även om det inte var en av hans bättre looks).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar