söndag, maj 22, 2011
Längs havet
Idag började jag dagen med en långpromenad längs havet. Den rätta tidpunkten var det också eftersom det nu börjar mulna här. Så skönt.
Lite måsten kvar att göra och så får jag inte missa reprisen av Greys.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar