onsdag, juli 13, 2011
Äntligen
(Bild Och vad säger tess)
Yey! En guldkant. Har äntligen bokat resan till London. Den 1-3 augusti åker jag och vännen N dit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar