torsdag, juli 14, 2011
Höstruskigt
(Bild Sara tänker)
Storm idag. Vi stannar inne med film och te. Börjar med Eat pray love och sen får vi se om det blir en till.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar