fredag, juli 15, 2011
Nattjobb
Har sovit jättelänge eftersom jag ska jobba natt hela helgen.
S har lovat att göra pannkakor som jag kan ta med, ska bli så gott. Jag har längtat efter pannkakor i några dagar nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar