tisdag, augusti 09, 2011
Inte så trisst
(Bild Emsedge)
Snygg kostym från Hugo Boss-visningen. Gillar att kavajen är kort och byxorna, det gör att helheten känns modern och roligare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar