Ikväll är jag mätt och belåten efter att ha mött upp vännen E för middag på Haket. Gott och vi insåg att vi har gjort det allt för lite denna sommar.
Innan idag hämtade jag ut mitt H&Mpaket med klänningen jag beställde tillsammans med det andra. Gillar modellen och färgen men jag vet inte. Känns lite som jag försvinner i den. Den är för lång för mig. Tror den åker tillbaka. Tyvärr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar