måndag, augusti 08, 2011
Nattuggla
Ett litet livstecken här på kvällskvisten. Sitter och myser med te och en bok. Tänkte se
Stepford wives
på Kanal 9 nu i väntan på att S ska sluta jobba.
Sov alldeles för länge idag och nu kommer jag säkert inte kunna sova ikväll. Så typiskt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar