söndag, augusti 07, 2011
Resvillig
Jag är så sugen på att resa igen. Denna gången till Ibiza eller den platsen där Sofi Fahrman befinner sig, det verkar vara
ett litet paradis
.
Bara jag får sol i alla fall. Två nätter, sol, fest och god mat. Det räcker och hade varit underbart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar