tisdag, oktober 11, 2011
Bröllopsbestyr
God morgon.
Idag ska vi titta på lokal för bröllopsfesten. Äntligen. Det känns som vi aldrig har tid bägge två men idag kommer vi iväg.
Later.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar