måndag, oktober 10, 2011
Ge mig mat
Nu slänger jag mig i soffan efter att ha Zumbat. Så slut. Ska äta wokmat och se lite tv. Kom på att vi missat premiären av
2½ men
nu kl. 21, det var ju första avsnittet med Ashton Kutcher. Undra om det finns på internet att se nånstans.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar