lördag, november 26, 2011
Helg
God morgon.
Det blev inget julklappsshoppande igår så jag ska försöka ta mig ut där idag. Ska också göra några andra ärende idag och så måste vi ju få fram ljusstakar och annat adventsigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar