fredag, november 25, 2011
XXV NOV
(Bild Alvhem)
Hem ljuva hem. Tågresan var ack så lång med stopp och väntetid hela tiden. Men nu är jag hemma och funderar på att ta mig ut till Väla och köpa S adventspresent. Och några julklappar kanske. Jag får se, det blåser massor ute nu. Brr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar