torsdag, december 08, 2011
Äntligen hemma
Slänger mig i soffan efter en 12 h arbetsdag. Det är jag helt klart värd och på grund av allt strul missade jag massagen jag bokat in idag. Den hade jag verkligen sett fram emot.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar