onsdag, december 07, 2011
Rött
Inga fler kappor eller jackor, inte utan en in en ut-metoden. Men titta får man ju och just nu är det rött som gäller. Vill ha.
(Bilder Topshop, H&M och Zara)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar