tisdag, december 20, 2011
Choklad i jultider
(Bild Gant)
Vi glömde köpa O'boy när vi handlade sist. Måste komma ihåg. För jag vill testa varm choklad med en polkagrisstång i och vispad grädde. Mm. Ja, det måste jag komma ihåg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar