tisdag, december 20, 2011
Dagens önskning
(Bild Elle)
Efter 4½ år i uniform är jag i behov av lite nya vardagskläder att ha till jobbet. Koftan från MMM verkar så varm och go.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar