måndag, december 05, 2011
Fullträff
Jag dör. Perfektion. Jag hade så gärna gjort en kopiera - klistra in på det här. Det är nog den
vackraste lägenhet
jag sett, bara titta på taket i köket. My god.
(Bilder Alvhem)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar