Idag händer saker. Min arbetsplats är färdigrenoverad (efter nästan en veckas försening) så inatt ska vi få allt på plats. Ska bli spännande och se hur det har blivit.
Så nu ska jag ta och fixa lite här hemma, för ovanlighetens skull, för det har jag inte lika mycket tid till sen och visst kommer det kännas konstigt att börja jobba efter över en månads ledighet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar