lördag, februari 25, 2012
Kör vi lördag
Idag ska jag till frisören. Blandade känslor, samtidigt som jag inte vill att mitt hår ska klippas av så vill jag ju ändå ha det fint. Känns bara som om det aldrig växer.
Efter det blir det Väla, handla, städa och tvätta. I den ordningen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar