lördag, februari 25, 2012
Nytt i garderoben
Idag har jag hunnit med massor och det känns ju bra. Ska snart värma upp resterna från igår och bara titta på tv.
På Väla blev det lite shoppande. Tre t-shirtar från GT, de hade ju 20% på hela sortimentet.
Och på H&M hade jag en presentkort så tröjan därifrån kostade mig ingenting.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar