Idag öppnade ytterligare några butiker på Väla. Vilket betyder många fina erbjudanden från torsdag till söndag. Jag ska nog ta mig dit på lördag med tanke på Ginas nya t-shirtar och de har 20% på hela sortimentet.
Läste också på hemsidan att under försommaren öppnar Zara här. Yey! Hur pepp är jag inte på den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar