fredag, februari 24, 2012
Pannkakor
Jag älskar pannkakor. När jag fortfarande bodde hemma gjorde jag det inte lika mycket. I förrgår när S jobbade ställde jag mig faktiskt och stekte ett gäng. Precis lagom många för att få över till jobbet i två dagar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar