måndag, april 30, 2012
Ska jag?
(Bild Missgreta)
Engla ger 20% på hela sortimentet dagen ut hos
MissGreta
. Skulle man slå till på koftan här. Gillar den och så har jag ju en till konfirmation att gå på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar