onsdag, maj 02, 2012
II MAJ
Nu har jag äntligen fått min värme men då jobbar jag. Har jobbat hela veckan. Fast imorgon är jag ledig och då blir det lunch i solen med Emma.
Nu ska jag ringa skatteverket och riksarkivet. Mindre trevligt men det måste göras snarast.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar