tisdag, maj 15, 2012
Årets första
Jobbar 8-16 denna veckan. Så sjukt underbart. Har längtat hem hela dagen för att kunna se veckans avsnitt av Mad men och sätta i mig en glasstrut som vi köpte sist vi handlade. Farligt goda.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar