måndag, maj 14, 2012
Kök är roligast
Två olika kök som jag gillar. Idag är väl det vita mer mig, det jag kan leva med i många år. Men för 10 år sedan hade jag valt det träfärgade. De vita finns just nu i
den här lägenheten
som jag också kunnat leva med.
(Bilder Alvhem)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar