fredag, november 16, 2012
Malmö nästa
På väg till Malmö idag. Har åkt på en förkylning igen så jag är inte helt på topp. Vi ska besöka Emporia och jag tror inte att mitt dragplåster Sephora har öppnat än, tyvärr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar