torsdag, november 15, 2012
MMM
(Bild H&M)
MMM for H&M har inte fallit mig i smaken. Det är ganska galet och inte så bärbart mode. Men accessoarerna är fina däremot. Fick tag på ett armband som jag gillat i flera år sedan jag såg det i originalkollektionen. Nu är det mitt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar