torsdag, december 20, 2012
Dagens tips
Dagens frisyr. Så enkel men kammade hem många komplimanger. Jag är så dålig på håruppsättningar och den här var mest för att dölja en dålig hårdag och det faktum att jag inte tvättat håret.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar