lördag, december 22, 2012
Julledig
(Bild random)
Idag börjar julfirandet för oss med en tur till Danmark. Ingen julmat men julklappar och middag med S syster med familj. Det bästa av allt är att jag har 5 dagar ledigt. Behöver verkligen vara ledig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar