torsdag, januari 17, 2013
Betong
(Bild Alvhem)
Jag vill gärna ha grått kakel och klinker i ett framtida badrum. Tänk vad snyggt det skulle bli med vit inredning och ett handfat gjutet i betong. I like.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar