tisdag, januari 15, 2013
Boo
(Bild N-A-P)
Den var här och vände medan jag var på jobbet. Måste ringa DHL imorgon för att boka en utkörning. Har aldrig tålamod att vänta på paket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar