måndag, mars 08, 2010
Vardagssysslor
Nej, om vi skulle ta tag i den här måndagen. Först ut är träning. Det var ett tag sen igen... Handla och städa efter det.
Hoppas på
Alice i Underlandet
på bio ikväll. Får se om där är några bra platser kvar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar