fredag, juni 12, 2009

General

Lampan heter General och denna kommer från Village men liknande finns i andra möbelaffärer.
Det blev lite sent igår när vi till sist kom hem. Vi var som sagt i Malmö men skippade Köpenhamn på grund av vädret.
Anledningen till att vi åkte ner var att jag efter mycket funderande bestämt mig för att köpa golvlampan jag tittat på i ett par månader hos Village. Grunden till att jag tvekat var priset men nu när jag köpt lampan, som spräckt budgeten den här månaden, känns det värt det. Jag älskar den.
Vi tittade också in på relativt nyöppnade Bolia.com. Hittade en perfekt matgrupp, precis en sådan jag vill ha. Eller det var mest stolarna jag föll för, de finns både med hög och något lägre rygg. Vilken höjd eller färg har jag inte bestämt men de får gärna stå tillsammans med det här matbordet.

Inga kommentarer: