lördag, oktober 17, 2009

Exciting or what?!


Gud, jag håller på att spricka av iver, förväntan och nervositet. Har precis pratat med vännen S i Usa och vår Halloweenhelg hos dem börjar redan på fredagen när kommer dit. Då blir det middag och utgång med 3 andra par.
På lördagen sen så startar dagen med någon slags labyrintgrej eller ett hemsökt hus. Jag vet inte riktigt för jag tror inte hon själv hade koll på detaljerna där. Efter lunch ska vi så hem till en vän till dem och dekorera hennes hus för barn som går Trick or treat för att sen göra en barrunda på kvällen. Söndagen blir mat och shopping.

Hur perfekt låter inte den helgen? Längtar jag eller vad?!
Till min förfasan så såg att min cirkuskostym tagit slut men som tur var hittade jag den på en annan sajt. Tror det blir den nu. Har funderat och den känns rätt.


(Källa: Photobucket)

Inga kommentarer: