fredag, januari 01, 2010

2010

Ett av mina reafynd. Korsetten från Sonia Rykiel för H&M för halva priset.

Skorna från Zara fick jag i julkapp. Klämmer över tårna så jag måste gå in dem.


Gott Nytt År! Hoppas det firades som sig bör.
Själva firade jag och S ensamma hemma. Fick gå av klockan 18 igår så jag var hemma i god tid. Vi åt gott, fläskfile med gräslöks Philadelphia, matlagningsgrädde och champinjoner och hasselbackspotatis. Till efterrätt blev det en dansk version av fruktsallad.
Vi såg Änglar och demoner men den var lite långtråkig.

Jag hoppas att 2010 blir bättre än 2009. Visst har det varit ett helt okej år men jobbmässigt har det inte gått som jag velat. Så detta året hoppas jag på vändning.
Privat hoppas jag på en flytt inom loppet av sex månader men vi får se, det är mycket som ska falla på plats för att göra det möjligt.

Inga kommentarer: