måndag, maj 17, 2010

Tidlöst

Tänkte att det var längesen jag gjorde ett kollage så här kommer ett med mina designfavoriter i hemmet.




Tolixpallen är favorit bland inredningsbloggarna. Och själv börjar jag gilla den mer och mer/En köksassistent från Kitchen aid är ingen ingen nyhet att jag vill ha. Valet av färg är det lite värre med/En Vipp kommer att komma på plats när vi flyttar eller nåt/Soppar gör jag redan nu men ännu godare hade de säkert blivit om de tillretts i en gjutjärnsgryta från Le Creuset/Den där fåtöljen...kan inte släppa den/En ny köksradio en färgen lila, tack. Allra helst en Roberts Radio då.
När jag var klar så kom jag på en sak mer jag skulle haft med. En Steltonkanna. Inte för att vi göra så mycket kaffe att vi behöver en termos men den är fin som dekoration in till dess.

Inga kommentarer: