måndag, juli 19, 2010

Min helg

Det sysn inte så bra på detta fotot med de är jätteblanka. Även de ett Usaköp jag använder först nu. Tyvärr kliade de som bara den. Men vill man vara fin...

I fredgas var jag i Kristianstad med vännen Josefin. Var väldigt lugnt får jag säga. Vi satt bara på en uteservering och tog en cider innan vi gick vidare för att äta. Gick runt och tittade lite innan vi åkte hem igen.

Lördagens adoptionsträff började ganska tidigt med lunch, fika och promenad i Alnarpsparken.
Efter det fick vi en guidad tur i Turning Torso och efter det gick vi vidare till Västa hamnen. Jag tycker där är mysigt med de arkitekterade husen och hade man hittat en undangömd lägenhet hade jag kunnat tänka mig att bo där ett tag i alla fall.
På kvällen hade vi femkamp och åt en god middag.

Jag i Västra hamnen. Det var lite disigt den dagen.

Inga kommentarer: